is finally here, I am sorry for being all MIA (missing in action) 🙂 I will update soon again also with posts from the latest inactive months… have a nice late auutumn soonish winter…
I dag er det faktisk en noget ambivalent dag rent dato-mæssig. Der er både sket forfærdelige ting denne dag og dejlige ting. Lad os tage de forfærdelige først. Det er Krystalnatten, som er meget tragisk og har altid med jøder… Continue Reading →
© 2026 Samira Taba — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑