Så fik jeg lige atter trykt en kronik i Nordjyske. Denne kronik er yderst personlig og berører hvordan og hvorledes det hele har været samt er i livet. Jeg er meget glad og ydmyg omkring at have fået denne trykt…. Continue Reading →
WOW ! Yderligere på vej…. (:
Et samarbejde med teatrene i region øst og nord startede for 10 år siden med at skabe det de kalder for Teatrets Dag. Til dette vil der udover være de forestillinger, der spilles på dagen være rundvisninger, information om kommende… Continue Reading →
© 2026 Samira Taba — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑