Halløjsasasa ! (: Endnu en klumme fra min side. Dette er den sidste i trilogien. De foregående to er de, som jeg skrev og fik trykt i marts måned. God fornøjelse ! 😀 Ris, ros modtages gerne – dog husk… Continue Reading →
© 2026 Samira Taba — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑