Så er jeg på banen igen. De tanker jeg havde gjort mig til seneste klumme (13.3) kunne jeg ikke bare slippe igen for motoren [hjernen] bare kørte derudaf omkring det. Det, at jeg stadig manglede at få sat mere fokus… Continue Reading →
Endnu en. Jeg har ikke så meget andet at sige end at fotoet af naturen er også mit 🙂 Den rare Ove Nørhave, debatredaktøren, mente det vil pryde min klumme så hermed. Nyd den og send endelig feedback, tak !God… Continue Reading →
© 2026 Samira Taba — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑